Hemos visto eso
/
Primo Gabbiano
/
Barcelona
So
Límit
/
Zèppelin
Expandit
2012

mapa
Arxiu / Archivo / Archive

Presentació / Presentación

Convocatòria
internacional
15 de Novembre de 2012


Convocatoria
internacional
15 de Noviembre de 2012


International
call
November 15, 2012



Obres rebudes
Obras recibidas
Received works



Activitats / Actividades

Seminari Taller d'Espacialització de So / Seminario Taller de Espacialización de Sonido
4-8/02/2013 16.00-20.00 Hangar

ZèppelinExpandit2012 / ZeppelinExpandido2012 / Concert Multifocal / Concierto Multifocal 30/11/2012 . 20.00 . Hall del CCCB
BarcelonaSoLimit: Exposició de so i música / Exposición de sonido y música
BarcelonaSoLimit: Obres presentades a la Convocatòria / Obras presentadas a la Convocatoria
Paulo Hartmann : Acció participativa amb SmartPhones / Acción participativa con smartphones

Concert Multifocal / Concierto Multical
19/10/2012 . 20.00 . Mirador CCCB
CageMixTuring Irish Circus Electronic Live Ensemble

Escolta multifocal de fragments memorables de l'obra de John Cage modulats per un algorisme implementat en una màquina de Turing virtual i expandida als 17 altaveus que integren el dispositiu d'espacialització sonora de l'Orquestra del Caos
/
Escucha multifocal de fragmentos memorables de la obra de John Cage modulados por un algoritmo implementado en una máquina de Turing virtual y expandida a los 17 altavoces que integran el dispositivo de espacialización sonora de la Orquesta del Caos

Concert / Concierto
Zona Franca . Lali Barrière . 25/05/2012 . 20.00 . Mirador CCCB


BSL al/en el/ at CCCB

Nota de premsa en PDF

Nota de prensa en PDF

Sobre Hemos visto eso . 2012
Hemos visto eso és una peça de 3:06 minuts de duració. Neix d´un vers d´un poema de l´Antonio Clavijo Victori i utilitza la reiteració de la seva lectura com a patró rítmic, sense loopejar-lo (sic). Només una veu, la insistència d´una veu com a eix temàtic i màntric. El significat del que es diu, de la mínima informació que es transmet, és corromp ràpidament i esdevé un altra cosa, un objecte en suspensió. Sota aquest vers he gravat pistes, bàsicament amb veus inintelˇligibles i instrumentació de saldo que creen una atmosfera mistèrica i tensa: la intenció és no destorbar les paraules recitades. Així hi ha enregistrats errors del micròfon, sospirs, xiulets amb reverbs enormes, un piano d´un Casio infantil i diferents cops al micro. Hi ha una asincronia més o menys atzarosa i una tendència (no buscada) pels sons aguts. A la gravació de quatre peces he comptat amb la col.laboració de Paloma Sánchez (VJPAL), teclat i veus.

Primo Gabbiano